петък, 1 юли 2011 г.

Google нововъведения и промени

Тази седмица станаха значителни промени в интерфейса на Google.Първата промяна беше свързана с туулбара
лично на мен така ми харесва повече :)
Следващата промяна е на Видео плеъра в https://www.youtube.com/

След това започнаха експериментален тест на пощенската услуга https://mail.google.com


До тук добре ,готини промени наистина :)

Тогава на 28-ми излезе очаквания проект за който имаше само слухове :) Google+
Това е поредният опит за направата на убиеца на Фейсбук социалната мрежа и нейното изместване











Ето и как ще изглежда на мобилен телефон


Мрежата отначало беше само с покани в момента казват ,че раздаването име прeустановено. Надявам се само да не направят същият гаф както с Google Wave , задържайки свободното регистриране на хора и нейното ползване.
Според мен тази нова социална мрежа ще бъде много повече функционална и полезна , харесва ми идеята на така наречените кръгове от хора,така може прецизно да показваш всяка една снимка САМО НА ОПРЕДЕЛЕНИ ХОРА, което във Фейсбук няма как да стане или поне аз не знам. С новата мрежа ще може да се сприятеляваш с голям кръг от хора но същевременно благодарения на Кръговете ще може да си контактуваш с твоя кръг или Кръгове от близки за неща които другите ти ПОЗНАТИ не трябва да виждат :) Помислете и за интеграцията на тази мреж са с другит епродукти на Гоогле: търсачка, блоговете, пощата, видео клиповете в Youtube.com , Google Analytics, бутона +1 и още много други :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар