сряда, 15 февруари 2012 г.

Хакнати сайтове на Wordpress

Днес случайно попаднах на една интересна тема в един форум. Там разбрах,че тази седмица има доста хакнати сайтове управлявани от Уордпрес и ми направи впечатление коментара на един потребител(Cloxy):
"За мен WordPress вече е мъртъв. Съвсем скоро положението ще стане безнадеждно и хората ще се принудят да сменят CMS-а. Щом днес на мен ми хакнаха няколко такива, които си мислих, че съм защитил, значи дупките в тази система са много повече от очакваните.
Лично мнение. А аз се захващам да си разкарам и последните 4 останали WordPress-а, за да спя спокойно. " източник
Срещал съм доста подобни мнения и може би те ме карат да стоя на страна от тази платформа. Лично аз обичам да тествам всякакви ЦМС системи и скриптове,но малкото свободно време който имам не ми помага да съм в крак с основните :) не знам как повечето хора успяват.
За да не се отклонявам от темата исках да кажа,че тези от вайс който имат тестови сайтове някъде по хостовете си ,на тестови сайтове и на се ъпдейтвали системата е добре да го направите за да не пострадат и други сайтове покрай тях. аз имам 1-2 тестови най-вероятно ще им сложа парола на самата папка за да съм по-спокоен :)
В най-горната част на темата от форума има съвети който подсигуряват допълнително Wordpress може да ги приложите за всеки случай :)

Няма коментари:

Публикуване на коментар